Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Менеджмент
Кафедра:
Захист інформації

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Інші
Предмет:
Захист інформації в комп’ютерних системах

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”  ПРОСТІ ПРОГРАМИ ЛІНІЙНОЇ СТРУКТУРИ ІНСТРУКЦІЯ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 5 З КУРСУ “АЛГОРИТМІЧНІ МОВИ І ПРОГРАМУВАННЯ” для студентів спеціальностей: 7.160102 «Захист інформації з обмеженим доступом та автоматизація її обробки» 7.160103 «Системи захисту від несанкціонованого доступу» 7.160104 «Адміністративний менеджмент в сфері захисту інформації з обмеженим доступом» 7.160105 «Захист інформації і комп'ютерних системах і мережах» Затверджено на засiданнi кафедри “Захист інформації”, протокол №____від___._______2009 р. Львів – 2009 Прості програми лінійної структури: інструкція до лабораторної роботи №5 з курсу “Алгоритмічні мови і програмування” для студентів спеціальностей 7.160102 «Захист інформації з обмеженим доступом та автоматизація її обробки», 7.160103 «Системи захисту від несанкціонованого доступу», 7.160104 «Адміністративний менеджмент в сфері захисту інформації з обмеженим доступом», 7.160105 «Захист інформації і комп'ютерних системах і мережах». / Укл.: В.І. Отенко, Б.Д. Будз, О.І. Гарасимчук - Львів: НУЛП, 2009.- 16 с. Укладачі: В.І. Отенко, к.т.н., доцент, О.І. Гарасимчук, к.т.н., доцент, Б.Д. Будз, асистент. Відповідальний за випуск: __________________________________. Рецензент: __________________________________. Мета роботи - вивчити принципи об’єктно-орієнтованого програмування на прикладі алгоритмічної мови C#. Навчитися складати та відлагоджувати прості розрахункові програми лінійної структури. 1. ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ Головне в мові С# – реалізація принципів об’єктно-орієнтованого програмування (ООП). Об’єктно-орієнтовна методика невіддільна від С# і всі С#-програми в якійсь мірі мають об’єктну орієнтацію. Тому, перш ніж приступати до написання навіть простої С#-програми, необхідно зрозуміти основні принципи ООП. Для підтримки принципів об’єктно-орієнтованого програмування всі ООП–мови, включаючи С#, мають три характерні риси: інкапсуляцію, поліморфізм і наслідування. Інкапсуляція – це механізм програмування, який зв’язує код (дії) і дані, якими він маніпулює, і при цьому охороняє їх від втручання зовні і неправильного використання. В об’єктно-орієнтованій мові код і дані можна зв’язати таким чином, що буде створений автономний чорний ящик. В середині цього ящика находиться всі необхідні дані і код. При такому зв’язку коду і даних утворюється об’єкт. Іншими словами, об’єкт – це елемент, який підтримує інкапсуляцію. Код, дані чи обидві ці складові об’єкта можуть бути закритими в середині нього або відкритими. Закритий код або закриті дані відомі лише іншій частині цього об’єкта і доступні тільки їй. Це означає, що до закритого коду або даних не може отримати доступ жодна інша частина програми, яка існує не в цьому об’єкті. Якщо код або дані є відкритими, то до них (незважаючи на то, що вони визначені всередині об’єкта) можуть отримати доступ інші частини програми. Як правило відкриті частини об’єкта використовуються для забезпечення керованого інтерфейсу з закритими елементами. Основною одиницею інкапсуляції в С# є клас. Клас визначає форму об’єкта. Він задає як дані, так і код, який буде керувати цими даними. В С# клас використовується для створення об’єктів. Об’єкти – це екземпляри класу. Таким чином, клас – це по суті набір шаблонних елементів, які показують, як побудувати об’єкт. Коди і дані, які складають клас, називаються членами класу. Дані, визначені в класі називаються змінними екземплярами (instance variable), а код, який оперує цими даними, – методами-членами (member method), або просто методами. «Метод» - це термін, який використовується в С# для позначення підпрограм. Якщо ви знайомі з мовою С або С++, то, можливо, здогадуєтеся про те, що те , що С# – програміст називає методом, С/С++ – програміст називає функцією. А оскільки С# – прямий нащадок С++, термін «функція», також прийнято використовувати, коли мова йде про C#-методи. Поліморфізм – це властивість яка дозволяє одному ін...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини